Matching Manicures - Pastel

by - 27.6.15

 photo MatchingManicures_Pastel_1_zpsuj94sccz.jpg

Ako ste mislili da će ovaj tjedan proći bez moje matching manikure, prevarili ste se. :D
Ovog puta tema je pastel, a moj brzinski uradak možete vidjeti u nastavku...

 photo MatchingManicures_Pastel_2_zpsqq1c7jza.jpg

Manikuru sam započela s dva sloja bijelog laka. Zatim sam na palac i prstenjak stavila Essence Sparkle Sand top coat, a na ostalim noktima je Moment u nijansi Rosa Pastel. Kako ne bi ostalo samo na tome, na dva nokta sam dodala bijele perlice, a na jedan sam pečatirala uzorak ruže s MoYou pločice Pro Collection XL - 07. Na kraju sam još dodala najdraži Essence BTGN nadlak i to je to. :)

 photo MatchingManicures_Pastel_3_zpss7ebtahz.jpg
 photo MatchingManicures_Pastel_4_zpspcqzxiip.jpg
 photo MatchingManicures_Pastel_5_zpsnoj6dps5.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Eveline 8in1 (base coat)
Moment 01 (white)
Moment Rosa Pastel (pink)
Essence Sparkle Sand top coat
Nail art half round pearls
Essence BTGN (top coat)

 photo MatchingManicures_Pastel_6_zpsyfl1m7la.jpg

Kako vam se sviđa moja brzinska manikura?

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png

P.S. Ako još niste, svakako pogledajte i radove mojih blogokolegica! :) 



You May Also Like

30 comments

  1. Baš su lepi, so girly! Super si sve uklopila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  2. :O Prekrasno, ova nijansa laka je mi je jedna od najljepših :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme prediivno :D
    Molim te preporuku za štambilj za nokte? Imam Essenceov iz neke LE kolekcije, al' ne služi ničem, nemoguće je prenesti sliku s pločice na štambilj a kamoli na nokat. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :)
      Kaj se tiče štambilja, ja sam odlučila uložiti u to čudo tak da sam si nakon dosta premišljanja uzela ovaj MoYou: http://www.moyou.co.uk/pink-stamp-scraper.html + njihove gume kojih više nema, kolko vidim. Al' dobar je i ovaj sivi dvostrani s ebaya: http://www.ebay.com/itm/301196945131?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT - u njega sam inače stavila MoYou gume i super mi je, makar nisu loše ni ove gume s ebaya koje dobiješ s pečatom. :)

      Izbriši
  4. Prelep manikir, baš mi se sviđa kako izgleda beli sa Essence nadlakom. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Superiška :D Posebno mi se sviđa pjeskasti lak :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepi nokti.Najviše mi se sviđaju ružice na jednom noktu.Obožavam kombinaciju bijele i roze boje.Slike su ti predivne :*

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. opet predivno <3 ne komentiram ti na svaki post, jer ti je svaka manikura toliko lijepa, a nokti imaju savršn oblik .. ispala bih papiga :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Divna manikura, kaj drugo da rećem, već sam si bezvezna s komentarima jer slinim nad fotkama i onda ne znam kaj da napišem osim ovoga. :D Prije rozu boju ni u kojoj nijansi nisam mogla zmisliti, a sad me stalno pere, evo i sad imam pinky nokte. :3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kaj da ja tebi rečem osim fala na tak lepim komentarima :D E bome ni ja nisam mogla zmisliti pinky boju, a sad da vidiš kolko takvih lakova imam bi se za glavu primila xD

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)