Stamping plate hehe 024 by Lady Queen

by - 26.6.15

 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_0_zpsbp2tvdcf.jpg

Nedavno ste na mojoj facebook stranici mogli vidjeti mali new in LadyQueen online shopa, a današnji post posvećen je upravo jednoj od tih stvarčica . :)

 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_zps4dpvnsnw.jpg

Moram priznati da za gore spomenutu stranicu nisam čula sve dok me putem maila nije kontaktirala draga Perlie i ponudila suradnju. Na stranici možete pronaći sve što treba jednoj ženi/kraljici, od makeupa, nail arta, nakita, odjeće... Ja sam imala prilike izabrati dvije stvarčice, a budući da me zadnjih mjeseci drži pečatiranje, izabrala sam pločice. Danas ću vam pokazati jednu od njih, točnije hehe 024.

 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_6_zpsactbyv8r.jpg

Naravno, čim su pločice stigle odmah sam poštambiljala komad papira, čisto da vidim kako se prenose uzorci i koji ću od njih uklopiti u manikuru. Ne znam za vas, ali meni se uzorci jako sviđaju i stvarno se super prenose. Moram samo napomenuti da pečatiranje s nekim lakovima ne funkcionira baš najbolje pa preporučam da prije štambiljanja na nokte isprobate na papiru. U nastavku slijedi nadograđeni Catrice iz prethodnog posta. :)

 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_7_zpsgreyql0g.jpg
 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_13_zpswdum8oyb.jpg
 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_9_zps4sx3tz8b.jpg
 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_10_zpsw3clam43.jpg
 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_0kk_zps57oso8fu.jpg

I jedna na suncu. :D

 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_12_zpsulzdrf6i.jpg
 photo 1877370386245315071214_zpsf522945d.png
Eveline 8in1 (base coat)
Catrice Holo In One
Moment 15 (black)
*Stamping plate: hehe 024
Essence BTGN (top coat)

 photo LadyQueen_stamping_plate_hehe024_11_zpsu9ro3iao.jpg

Ukoliko se i vama svidjela ova pločica ili bilo što drugo s LadyQueen online shopa, ne zaboravite kod kupnje iskoristiti kod DGLC15 kako biste ostvarili 15% popusta.

 photo unnamed_zpseleahlry.jpg

Do sljedećeg posta! :)

 photo 1715534144454716270613_zpse3c768e7.png


*PR sample

You May Also Like

14 comments

  1. Super izgleda, dvoumila sam se da i ja izaberem neku od pločica, ali sam ipak odustala na kraju. :D
    Primetila sam da je Perlie baš ljubazna, pravo osveženje. :)
    P.S. Koliko dugo si čekala da ti stigne paket?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima koje si ti stvarčice uzela :D
      Slažem se, skroz je draga :)
      Hm između 2-3 tjedna, dosta su brzi...

      Izbriši
  2. Odličan izbor. Pločica ima fantastične uzorke, a skidam ti kapu kako si ovaj lepo i čisto prenela.

    OdgovoriIzbriši
  3. super pločica, savršena manikura :D
    složih si i ja wish listu pločica, ima zbilja interesantnih primjeraka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      O da, ima i na mojoj wish listi još par zanimljivih :D

      Izbriši
  4. Kako je ovo dobro, ne mogu doći k sebi :D Želim i ja ovu pločicu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :D Držim fige da i ti svoj primjerak nabaviš čim prije! ^^

      Izbriši
  5. Kakvo savrseno pecatiranje! :) Motiv sa kruzicima mi se najvise dopada.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Slažem se, taj motiv je definitivno najzanimljiviji :D

      Izbriši
  6. How spectacular and beautiful nails! The color and design are elegant.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni ova pločica izgleda ko neka mustra za heklanje. :D Nokti prelepi, mustra isto, a o laku bolje da ne počnem. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Viš, viš..sad i ja morem reći da znam heklati xD Fala, fala :D

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)