10 days summer challenge: day 10 - favourite summer mani

by - 31.8.13


[CRO]

Malo po malo, stigli smo i do samog kraja izazova. Bilo je i vrijeme, jel. :D
Ovaj put zadatak je omiljena ljetna manikura. Na ovu temu se zbilja svašta dalo napraviti, no ja sam se na kraju ipak odlučila za nešto super jednostavno - skittles manikuru.
Za one koji ne znaju, to je manikura inspirirana istoimenim bombonima. Dobra ideja za one dane kad ne znate kojom bojom nalakirati nokte odnosno kad se ne možete odlučiti za samo jednu boju. :D
Naravno, ja ne bih bila ja da nisam dodala još neki detalj. Tako sam pomoću točkalica i crne i bijele akrilne boje nacrtala oči. Sve u svemu, meni se sviđa kako je ispalo.
Što vi kažete?


[ENG]

I can't believe this is the last day of the 10 days summer challenge! I hope you all had fun taking part in this challenge! I really enjoyed it! :)
For the final day of the challenge I decided to do something really simple - the skittles nailsIt's a great idea for those days when you can't decide what color you want to use.
First, I painted each of my nails a different color and then, using a dotting tools and black and white acrylic paint, I created the eyes. Pretty easy, right? :)  
So, what do you think?


Polishes used:
Smart Girls Get More 48
Gabrini Summer Edition M 106
Moment 40
Avon Lemon Sugar
Golden Rose Sweet Color 79
+ black & white acrylic paint
+ dotting tools


Make sure to check out what other girls did. :)

Taya
Cat Girl
Cat
Fairy Ana




You May Also Like

17 comments

  1. I meni se sviđa baš je simpatično :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakon je! Jaz danes tudi objavim zadnjo manikuro (pa vedno pozabim dodati sodelujoče, grem sedaj to uredit!).

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam te bombončeke! :D
    A ovo je totalno kjuut. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast !

    Mene samo zanima kako uspijes napraviti okice ovako odlicno? Ja sam jednom pokusala i ispalo je pregrozno :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točkalice + akrilne boje, nema tu neke posebne nauke :D

      Izbriši
  5. Preslatko, mnogo mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. The nails have eyes o.o

    :D

    Zakon je, jako slatko!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš medeno! Ja svoju danas objavljujem :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala svima na komentarima, drago mi je da vam se svidjela ova vesela manikura :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)