10 days summer challenge: day 8 - summer jewelry / accessories

by - 17.8.13


[CRO]

Bok, bok!
Već smo na osmom danu izazova. Još malo i finito.
Današnji zadatak je manikura inspirirana ljetnim nakitom / modnim dodacima.
Meni je kao inspiracija poslužila jedna draga narukvica koja je proputovala pola svijeta kako bi stigla do mene. :) Tenks M(en), da nije ove narukvice, ne bi bilo ni inspiracije, a još manje manikure!
Dakle, na dva nokta sam odlučila nacrtati zastavu od Jamajke gdje je narukvica i kupljena. To sam napravila tako da sam nokte najprije nalakirala žutim lakom, nakeljila striping trakice u obliku slova ''X'' i obojala trokutiće s crnim i zelenim lakom kako je i na samoj zastavi. Ostali nokti su isto u tom stilu, samo što sam ovdje najprije radila zeleno-žuto-crveni gradient koji sam na kraju premazala crnim lakom.
Sve u svemu, zadovoljna sam kako je ispalo. Mislim da će mi to biti jedna od naj manikura u ovom izazovu. :)
Kako se vama sviđa?


[ENG]

 Hello!
Today's challenge for the 10 days summer challenge is summer jewelry / accessories.
So, today's manicure was inspired by one of my favorite ''no problem'' bracelet that has traveled halfway around the world in order to reach me. :) 
I decided on the Jamaican flag and rasta-reggae nail design
All in all, I am happy how it turned out. I think this will be one of my favorite manicure in this challenge. :)
What do you think?


Polishes used:
Golden Rose Paris 209
Golden Rose Paris 207
BeYu 115
Golden Rose Sweet Color 50
+ striping tape


Make sure to check out what other girls did. ;)






You May Also Like

22 comments

  1. Wow, odlična je. Res ena najboljših v tem izzivu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jes ovo fino, baš mi se sviđaju rasta boje, neka si ti to napravila :D ja nikad ne bih znala ovo vako da uradim. doduše ne bih ni nosila ovako nešto, ipak sam ja girly tip :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znala bi sigurno, nema tu nikakve posebne mudrosti :D Eto, ti bi mogla skemijati nešto u girly stilu, uz malo šljokica i da vidiš :P

      Izbriši
  3. Kako je ovo dobro ispalo, svaka ti čast! Ponekad je teško izboriti se sa trakicama a da manikir na kraju bude uredan, savršeno obavljen posao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Istina, ponekad znaju zezati ove trakice, pa čak i pokvariti cijelu manikuru. Ovaj put sam imala sreće :D

      Izbriši
  4. Skroz zanimljivo izgleda i super ti je ispalo. Divni Paris lakići :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) GR Paris su mi jedni od dražih lakića :)

      Izbriši
  5. Ovo je genijalno, svaka ti čast na trudu, a i inspiracija nije voooopće loša!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :) Mada moram priznati da mi u zadnje vrijeme inspiracija malo šteka :D

      Izbriši
  6. Very beautiful nails ;) Amazing effect! You have talent ;)

    News on www.gabusiek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična manikura, jako mi se sviđa!! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. odlicno je,ovo moram definitivno probati.mada sumnjam da ce dobro ispasti buduci da sam malo smotana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja sam sva smotana, al' eto, uspjelo mi :D Obavezno probaj i javi kako je ispalo ;)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)