10 days summer challenge: day 6 - tribal

by - 12.8.13


[CRO]

Stigli smo do šestog dana izazova i meni najzanimljivije teme - tribal print!
Zanimljiv uzorak koji volim vidjeti na svemu živom, pa tako i na noktima. Već duže vrijeme želim ovo isprobati, ali na kraju se uvijek predomislim. Nekako mi se činilo prekomplicirano za nacrtati, ali ispostavilo se da izgled vara. Potrebno je samo malo strpljenja. Ok, lažem, puno strpljenja. :D
S obzirom na moja katastrofalna očekivanja, stvarno sam zadovoljna kako je na kraju ispalo.
A što vi kažete? Koji nokat tj. uzorak je vama najbolji?


[ENG]

Welcome to day 6 of the 10 days summer challenge! This time, the task was tribal print nails.
I've never done anything like this before. To be honest, I was afraid that this pattern is going to be a bit difficult, but it was actually pretty easy. All you need is just a little patience. Ok, a lot of patience. :D
Looks really cool, but I'm not sure if I'll do it again without the excuse of the challenge.
So, what do you think? Which nail is your favorite?


Polishes used:
Golden Rose Sweet Color 50
Avon Lemon Sugar
Avon Sea Breeze
Avon Pastel Pink
+ striping tape (optional)
+ black acrylic paint
+ dotting tool
+ nail art brush


Be sure to check out other girls to see what they created for today's challenge! :)





You May Also Like

32 comments

  1. Jakoo ti je lepo ovo!!! Mnogo mi se dopada.
    Umirem za ovim Pastel Pink-om, ne znam kada ce biti u katalogu posto ja to nemam kako da pratim, tako zelim taj lak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Ako se ne varam, Pastel Pink je trenutno na nekom popustu, nadam se da ćeš ga uspjeti upecati ;)

      Izbriši
  2. Kako lijepo! Ja nisam tako nadarena za nail art haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma za ovo ni ne treba biti nešto posebno nadaren, crtice i točkice uglavnom svi znamo nacrtati ;) Mislim da je ovdje ipak strpljenje ključna stvar :D

      Izbriši
  3. ajme super, za ovo baš treba strpljenja... i dobro oko i mirna ruka :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je! Ova roza nijansa mi se sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiiiiideš! :D Palac i mali su mi vrh! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. It looks awesome! Love all the patterns :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastično, woow, svaka čast !!!

    Stvarno sam oduševljena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, hvala! :)
      Bome sam i ja bila ''oduševljena'' kad sam se nakon 2 dana krenula družiti s acetonom. Baš mi je bilo za njih, a kome ne bi bilo nakon toliko zezancije :((

      Izbriši
  8. Wow you did an awesome job!!!! Love it :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme svaka cast. Ja nebi imala zivaca za to :D ne volim te sitne detalje radit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh hvala!:D Da budem iskrena, mislim da mi je ovo prva i zadnja tribal manikura, nemam ni ja živaca za te sitne gluposti :D

      Izbriši
  10. Meni je tribal print najhujši, nikoli mi ne uspe, kot si zamislim. Tebi je odlično izpadel. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Taya! :) Razumijem te u potpunosti, mislim da ga ni ja više neću raditi :D

      Izbriši
  11. Odlično :D popularan uzorak u zadnje vrijeme, stalno viđam takve tajice :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Svaka čast, odlično ti je ispalo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Oke, ovo jee wauu :D predobro je, svaka ti čast :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Malo kasnim, ali ovo mi je super!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. divota kako si radila izgleda kkao da si na crni lak czala te prugice

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)