10 days summer challenge: day 9 - inspired by summer night out

by - 25.8.13


[CRO]

Eto nas na predzadnjem danu izazova. Današnji zadatak je bio napraviti manikuru inspiriranu ljetnim večernjim izlaskom.
Moram priznati da nisam imala pojma što ću i kako ću, a onda se sjetih da s glittetrima, flejkijima i takvim stvarčicama jednostavno ne mogu fulati. :)
Najprije sam stavila 2 sloja Essence - Alice Had a Vision, Again. Prekrasni ljubičasti lakić u koji sam se zaljubila na drugi pogled. Jep, dobro ste pročitali. :D Ispočetka mi je ova zaobljena debela četkica bila skroz čudna, al' sad kad sam se priviknula mogu reći da mi je sto puta bolja od one klasične.
Da bi manikura bila efektnija, na kraju sam dodala jedan sloj flejkija Essence - Night in Vegas. Predobar mi je ovaj topper, posebno je lijep preko tamnijih lakova. Barem meni. :)
A što vi mislite o mojoj manikuri i flejkijima?


[ENG]

Today is the 9th day of the 10 days summer challenge. This time the task was to create a manicure inspired by summer night out.
I thought it might be a good idea to choose some glitter or maybe flakies.
I started by painting my nails with two coats of Essence - Alice Had a Vision, Again from their Twilight Breaking Dawn part 2 Collection. Then I added one coat of Essence - Night in Vegas. I love how this topper looks layered over dark colors! :)
What you think about my manicure? Do you like flakies?


Polishes used:
Essence 02 Alice Had a Vision - Again
Essence 08 Night in Vegas


Don't forget to check out what other girls did! :)





You May Also Like

26 comments

  1. Super je!
    Predobri su mi ti topperi od Essencea! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Slažem se, samo šteta što nekih više nema u prodaji :(

      Izbriši
  2. Divota ! Cesto znam napraviti istu manikuru ali nemam ovako lijepe nokte :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve dok su nokti uredni na njima bude svaka manikura izgledala lijepo ;)

      Izbriši
  3. Jao sto volim ovu kombinaciju! Dugo sam patila za Alice al sam na kraju dosla do nje. Ovih dana ce mi stici jos jedna bocica. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, odlična kombinacija :D Aaaa zbilja imaš sreće s Alice, baš mi je drago da si je uspjela nabaviti :)

      Izbriši
  4. Totalno prekul nokti, ono, glavni su subotom navečer kad izađu vanka! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno je! Jedni od lepsih noktiju u poslednje vreme!

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitivno sa flekicama nema greške, sjajan manikir.

    OdgovoriIzbriši
  7. aaa, bjutiful!!
    izgleda prekokrasno, pogotovo zbog jesenskih boja!! i djeluje kao da imaš više slojeva flekija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Night in Vegas je toliko gust da je jedan sloj i više nego dovoljan :D

      Izbriši
  8. Very beautiful mani :) Amazing colour ;)

    News on www.gabusiek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova mi je ipak najdraža od svih! Ma ipak ja preferiram tamne boje na noktima, a tvoji su prekrasni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i meni je ova jedna od naj :) Zanimljivo je da sam do prije par godina furala većinom crni lak, a u zadnje vrijeme me opsjedaju sve neke lude žive boje hehe :D

      Izbriši
  10. Baš sam i ja htjela reći kako je odlična prekrivenost flekijima za jedan sloj :) :)
    Manikura ti divna, ali mene više ostavlja paf kako su ti nokti krasni, prekrasan mi je oblik i sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna dal' je taj moj Night in Vegas od samog početka bio toliko gust ili se s vremenom zgusnuo. Bilo kako bilo, odličan je :D
      Hvala ti :)

      Izbriši
  11. preluda kombinacija, pun pogodak <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuuuuuu, odlično!! Trebam si znači nabaviti taj Vegas topper!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se ne varam, taj Vegas topper su povukli iz prodaje :(

      Izbriši
  13. Odlično! Baš kul izgleda :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Loove the flakies! :x

    OdgovoriIzbriši
  15. deluje kao nemoguce za napravit cvaka cast

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)