10 days summer challenge: day 5 - sunset nails

by - 10.8.13


[CRO]

Boook!
Malo kasnim s manikurom koja je trebala biti objavljena još jučer, al' eto, zbivalo se svašta nešto i jednostavno nisam stigla sjesti i u miru natipkati nekoliko riječi. Valjda ćete mi oprostiti. :)
Nego, tko bi rekao da smo već na pola puta, točnije na petom danu izazova. Ovog puta tema je bila zalazak sunca.
Sviđa mi se kako je ispao gradient, dok je sve ostalo tak-tak. Palme i ptice izgledaju pomalo pijano, a kao šećer na kraju pojavili su se i 'prekokrasni' mjehurići. -.- Drugi put bude bolje, valjda. :D
A što vi mislite o mojim palmicama, zalasku i tako to?


[ENG]

Hi there!
I know I am a little late with this manicure, but I hope you'll forgive me. :)
Can you believe we're already halfway through 10 day summer challenge? Anyway, this time the theme was sunset nails.
I love how the gradient turned out, while the rest of my manicure is so-so. Palm trees and the birds look a bit drunk. Oh, and those tiny bubbles that appeared on my nails, they're driving me crazy! -.- Next time will be better, I hope so. :D
What do you think about my sunset nails?



Polishes Used:
Moment Fluor 02
S-he Stylezone 305
Golden Rose With Protein 345
+sponge
+ black acrylic paint


Don't forget to check out what other girls did! :)





You May Also Like

25 comments

  1. Ajme ajme predivno!!! ukrala bi ti ta tri laka :D divno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je zalazak, i jedva čekam tribal!! E, i svaka čast, super ti ovaj izazov odrađuješ!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan manikir :)
    Ne zna se koji je lakić lepši :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ovo ne bih znala ni na papiru :))

    Bravo, fantastično !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj, nisam ni ja neki umjetnik na papiru. Najozbiljnije ozbiljno :D
      Hvala! :)

      Izbriši
  5. Nisam čula za ove Moment lakove, ali ovaj narančasti je predivan! I ludilo ti je i ova manikura, totalna mi je nedjeljna fjaka! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih u Offertissimi po 9 kn, stvarno su odlični za te pare :D
      Hvala ti! :)

      Izbriši
  6. Prekrasna manikura, res mi je zelo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno si ih uredila! Moment Fluor 02 mi je preljepa boja

    OdgovoriIzbriši
  8. ukrascu ti te lakove prelepi su

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)