10 days summer challenge: day 7 - swimsuits

by - 15.8.13


[CRO]

Već smo na sedmom danu i temi kupaći kostimi, badići ili kako već želite.
Ovaj put mi se zbilja nije dalo nešto posebno crtati i zajebavati s detaljima tako da sam se na kraju odlučila za uzorak sa svojeg kupaćeg. :)
Možda manikura i nije nešto posebno, ali je zato ovaj rozi Moment poseban. Žao mi je što nisam uspjela uhvatiti realnu boju, ali garantiram da je uživo još ljepši nego na fotkama. :D Ljubav na prvi pogled! 
Kako se vama sviđa lak/manikura?


[ENG]

It's day 7 of the 10 days summer challenge. The theme is swimsuits.
This time, I really didn't want to draw the details, and to be honest, I didn't have much free time.
I loved the pattern and colour of my swimsuit, so I decided to draw it on my nails. :)
Perhaps manicure is not anything special, but I must say that I am obsessed with this pink nail polish!  
 I apologise that this photos are not an accurate representation of what the nail polish looks like in real life. The polish is actually a little deeper, darker and a little more pink-colored. It looks even better in real life. :)
So, what do you think? Like it or not?


Polishes used:
Smart Girls Get More 46
Moment 41
+ black acrylic paint
+ striping tape


Make sure to check out what other girls did. ;)





You May Also Like

24 comments

  1. Divan oblik noktiju, lepa ideja :)!
    Moj neutralni ukus (ma mozak) bi to mozda drugacije kombinovao, ali ovo je pravi letnji look :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Imaš pravo, dalo bi se tu svašta nešto napraviti, ali ovo mi je nekako bilo najbrže i najjednostavnije :D

      Izbriši
  2. Savrseni noktici, a rozi lakic prelep :)
    Lepo si uklopila, a sad uskaci u kupaci :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :)
      Hehe kupaći je već negdje na dnu ormara, čeka bolje dane :D

      Izbriši
  3. Imam i ja taj rozi, bas je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja! Odlično je ispalo. :)
    Predivan je rozi lakić! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Super nokti, super ideja! Baš mi se sviđa :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. I love your matching mani! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ahahhahaha, skopirala si badić...ja ne vjerujem XD nije da sam nešto aktivna u čitanju, ali ovo me baš nasmijalo...sve u svemu predobro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha bilo mi je lakše tak nego da sam išla neke mini badiće crtat po noktima :D

      Izbriši
  8. joj kako je dobra ta roza bojica... i manikura, naravno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što nisam uspjela uhvatiti realnu boju, ali hvala :)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)